ALMENE HENVENDELSER

Har du spørgsmål eller behov for hjælp?

Vi er altid klar til at tage imod dine henvendelser og svarer dagligt mellem kl. 09:00 og 16:00 fra mandag til fredag på alle slags henvendelser omkring almindelige spørgsmål vedrørende din lejlighed.

Almindelige spørgsmål kan dog naturligvis indsendes hele døgnet.

For at sikre at du får det bedste og mest præcise svar, og for at sikre, at dit problem løses hurtigst muligt, henviser vi til at kontakte os via kontaktformularen og ikke ved opkald.

Skulle du stå over for en akut situation som for eksempel total strømsvigt eller en stor vandskade mm. efter kl. 16:00, i weekenden eller på en helligdag henviser vi til proceduren beskrevet under:

Akutte Henvendelser.

Vi gør vores bedste for at sikre, at dine behov bliver håndteret effektivt, professionelt og hurtigst muligt.

Vi ser frem til at hjælpe dig 😊

Beskriv din henvendelse

Henvendelse
OBS: Alle fejl og mangler registreret efter indflytning samt opsigelser skal indsendes direkte til ejendommens administrator.
Døre/ vinduer – typeskilt. Findes typisk i selve vinduesrammen og findes kun på nyere vinduer. Der er tale om et mindre klistermærke med talkode og producentens navn.
Hvidevarer – typeskilt. Findes typisk på kanten til lågen eller i selve rammen på fx ovne, opvaskemaskiner, vaskemaskiner og tørretumblere. I køleskabe sidder det inde i køleskabet på den ene side (nogle gange bagved skufferne). På kogepladen sidder det på undersiden af kogepladen, og på emhætter oppe i selve emhætten bagved stålfiltrene.
chevron-down